Produkty a péče o ně
Všechny naše výrobky jsou vyráběny ručně v naší rodinné sklárně v Čechách.
Český křišťál je nejznámější pro svou jiskřivou čistotu a je vyhledávaným zbožím již po staletí. Od založení naší sklárny v roce 1905 jsme zdokonalili sklářský proces tak, abychom dosáhli nejvyšší kvality skleněných výrobků za použití původních technik foukání a ručního tvarování.
Používáme sodnodraselné křišťálové sklo s barevnými přísadami. Sklo v naší továrně je proslulé svou čistotou a leskem. Barvy přidáváme na pánve v peci během procesu tavení.
Všechno naše sklo neobsahuje olovo a je 100% bezpečné pro vaše zdraví a životní prostředí.
Ne. Všechno naše sklo neobsahuje olovo a je 100% bezpečné pro vaše zdraví a životní prostředí.
Ano. Naše skleněné výrobky lze mýt v myčce nádobí, ale dejte si pozor, ať mycí program nepřekročí 40 °C. Proto doporučujeme mýt naše produkty v ruce za použití teplé vody a jemného mycího prostředku, aby se prodloužila životnost produktu.
Upozorňujeme, že produkty, které jsou pozlacené, můžou být citlivé na některé čistící prostředky a metody. Skleněné nádobí se zlatými akcenty nikdy nevkládejte do myčky nádobí.
Objednání a Doprava
Všechny objednávky po celé České republice a Slovensku zasíláme zdarma.
Pokud máte zájem o doručení zásilky do jiné země, doporučujeme využít naše webové stránky - EU, UK a US. V současné době zasíláme do všech evropských zemí, USA a Kanady.
Pokud máte zájem o zaslání balíčku do země, která není uvedena v našich standardních sazbách, neváhejte nás kontaktovat. Náš tým zákaznického servisu vám rád pomůže prostřednictvím e-mailu customercare@klimchi.com.
Po celé České republice a Slovensku jsou zásilky doručovány do 1-3 dnů.
Doba doručení do jiné destinace se může lišit v závislosti na cílové zemi. Podrobné informace o doručení obdržíte v potvrzovacím e-mailu.
- U objednávek do Velké Británie trvá standardní doprava obvykle 5-6 pracovních dnů.
- U objednávek do EU můžete očekávat doručení přibližně za 2-4 pracovní dny.
- U objednávek do USA je doba dodání obvykle 7-10 pracovních dnů.
Mějte prosím na paměti, že se jedná o odhadované doby doručení a skutečné doručení se může lišit v závislosti na faktorech, jako jsou celní postupy, způsoby přepravy a případná zpoždění. Pokud máte nějaké konkrétní obavy nebo potřebujete více informací, neváhejte se obrátit na náš tým zákaznického servisu a požádat o pomoc.
U objednávek v rámci Spojeného království a Evropské unie (EU) vyřizujeme cla a daně vaším jménem. To znamená, že se nemusíte obávat dodatečných celních poplatků, až vaše objednávka dorazí.
Zákazníci mimo EU, v USA a v Kanadě nesou odpovědnost za veškerá příslušná cla a daně, které mohou být uloženy místními celními orgány.
Jakmile bude vaše objednávka odeslána, obdržíte e-mail s číslem pro sledování zásilky.
Pokud se vyskytnou problémy se sledováním vaší objednávky, můžete nás kontaktovat na adrese customercare@klimchi.com, kde vám rádi pomůžeme.
Po České republice a Slovensku nabízíme dvě kurýrní služby - GLS a PPL. Objednávky po Evropě doručuje společnost GLS. Pro zásilky určené do Velké Británie, USA, Kanady a dalších zemí mimo Evropu využíváme kurýrní službu FedEx.
Naším cílem je zajistit, aby se k vám vaše objednávka dostala bezpečně a včas. Máte-li jakékoli další dotazy nebo potřebujete-li další informace o své zásilce, neváhejte se obrátit na náš tým zákaznického servisu na adrese customercare@klimchi.com.
Dodání a Vrácení zboží
Pokud potřebujete změnit svou dodací adresu, kontaktujte co nejdříve náš zákaznický servis a zjistěte, zda je možné provést úpravy.
Po převzetí zásilky dopravcem nemůžeme změnu adresy zaručit. Většina přepravních společností má definovaný proces doručování a změna adresy po vyzvednutí zásilky může být obtížná nebo dokonce nemožná.
Vždy se snažíme, aby naši zákazníci byli s našimi produkty spokojeni, ale pokud potřebujete objednávku vrátit, jsme vám k dispozici na adrese customercare@klimchi.com.
Naše standardní doba pro vrácení peněz v plné výši je 30 dní. Podrobnosti naleznete v našich pravidlech pro vrácení zboží.
Nemějte obavy - naše zboží je během přepravy pojištěno a na všechny naše výrobky poskytujeme záruku rozbití, takže vám v případě poškození zásilky zašleme nové.
V případě, že krabice dorazí viditelně poškozená z přepravy, zaznamenejte to prosím do protokolu při předání. Pokud je krabice doručena ve vaší nepřítomnosti a je viditelně poškozená, vyfoťte ji prosím před otevřením. Po otevření krabice prosím vyfoťte stav zboží a kontaktujte nás na customercare@klimchi.com, přičemž si ponechte po ruce číslo Vaší objednávky, a my Vám pomůžeme.
Vrácení zboží je zpracováno do 7 pracovních dnů po obdržení balíčku. Vrácení peněz se na vašem účtu může objevit až za další 3 pracovní dny. Jakmile bude vrácení peněz zpracováno, potvrdíme vám to e-mailem.
Uživatelský účet
Ne, není to povinné, ale doporučujeme to. Umožní vám to rychleji vyhledávat historii, upravovat adresy a sledovat zásilku online. Budete také informováni o nových produktech a speciálních akcích.