Přejít na obsah

Košík

Váš košík je prázdný

bg-loobook


Výběrové řízení na pozici kreativní ředitel/ka

V KLIMCHI tvoříme ručně vyráběné designové sklo, které čerpá z bohaté tradice rodinné sklárny. Jsme česká značka s klienty po celém světě. Naše poslání je vytvářet krásné a esteticky přitažlivé produkty, které lidem do života přinášejí radost. Chcete se připojit k našemu týmu?

POKRAČUJTE NÍŽE ↓
Hledáme klíčovou osobnost pro kreativní vedení KLIMCHI, která zajistí, že naše značka bude i nadále růst v hodnotě a prestiži a udrží si svou unikátní pozici na trhu. Jako kreativní ředitel budete spolupracovat se zakladatelem Lukášem Klimčákem na strategickém vedení a vnější prezentaci firmy. Pozice vyžaduje zkušenosti s produktovým designem, práci s 3D programy, a schopnost vést tým a projekty s přesahem do marketingu a PR. Hledáme někoho s přehledem o současných trendech a ambicí tvořit osobité designy, které budou technologicky kompatibilní s možnostmi výroby v naší sklárně a obchodní strategií značky.

NÁPLŇ PRÁCE

Strategické a kreativní vedení značky

  • Utváření koncepce a vizuální stránky a identity značky včetně produktového portfolia skrze vlastní tvorbu nebo spolupráci s externími designery na dalších minimálně 5 let rozvoje firmy s ohledem na místní trhy a trendy
  • Spolupráce se zakladatelem značky na strategickém řízení firmy a budování její PR prezentace
  • Definování a řízení vizuální identity značky napříč všemi komunikačními kanály (web, obchod, grafiky, offline média apod.)

Produktový design, řízení vývoje a výroba

  • Návrh nových produktů v souladu se strategií značky nebo koordinace spolupráce s externími designéry
  • Vymýšlení celkového konceptu svých i externích kolekcí značky včetně názvu, příběhu, prostředí, a stylingu
  • Dohlížení na kvalitu designu a technologickou proveditelnost výrobků v kontextu možností sklárny
  • Přímá spolupráce s výrobním týmem na realizaci produktů a zajištění jejich estetické i funkční kvality
  • Dohlížet skrze sebe a spolupracovníky na obecnou kvalitu vyrobených produktů a komunikovat s výrobním oddělením naše požadavky
  • Výrobní a designová konzultace, příprava podkladů a fyzická přítomnost na prototypování vzorků a výrobků
  • Návštěva nových výrobních partnerů a konzultace

Vytvoření nové divize, vedení designového týmu a projektového managementu

  • Vytvořit novou strategickou divizi firmy, která bude schopná zpracovávat a realizovat projektové zakázky od A do Z
  • Vytvořit okolo sebe síť přímých podřízených v týmu Designu, potažmo využít svoji sít externích dodavatelů pro novou divizi
  • Podílet se na designu příchozích poptávek od klientů či managementu k vytvoření zakázkových produktů na míru, výstavních veletržních stánků, eventů, experience apod.
  • Řízení vybraných designových projektů od konceptu po finální realizaci
  • Nastavení harmonogramů a kontrola dodržování termínů u kreativních projektů
  • Nastavení a kontrola nákladů jednotlivých kreativních projektů

Marketing, PR a brand management

  • Úzká spolupráce s marketingovým oddělením a PR agenturou na rozvoji povědomí o značce na domácím i zahraničním trhu
  • Aktivní určování obsahové strategie a kreativy kampaní
  • Podpora propagace a medializace značky skrze své jméno včetně spojení svého jména se značkou jako kreativní ředitel/ka KLIMCHI
  • Účast na focení produktových kampaní jako stylista nebo kreativní konzultant
  • Organizace a supervize propagačních a marketingových eventů s podporou prodeje (veletrhy, výstavy, press eventy)
  • Imaginovat a organizovat eventy a projekty
  • Plánování a účast na tiskových konferencích, při mediálních výstupech, expozice svých děl a dalších

Koordinace s partnery a spolupráce se stakeholdery

  • Spolupráce s hlavními partnery na tvorbě vizuální a produktové prezentaci značky včetně fyzické přítomnosti při prototypování, konzultace a kontroly vzorků i finálních výsledků
  • Vyhledávání možností pro kolaborace s médii, influencery či externími obchodními partnery a aktivní tvorba nabídek včetně uzavření spolupráce a dohled nad realizací a zhodnocení výsledku spolupráce
  • Vyhledávání obchodních příležitostí včetně fyzické přítomnosti na jednáních, je-li potřebné
  • Koordinace aktivit s externími PR partnery, influencery a médii
  • Úzká spolupráce s dalšími členy vedení firmy na klíčových rozhodnutích v oblasti brandingu a komunikace
  • Ovládat a používat principy krizové komunikace

PROFESNÍ KVALIFIKACE

  • Vysokoškolské vzdělání v oboru design (nejlépe Ateliér skla, ale není podmínkou)
  • Minimálně 5 let praxe v oboru 
  • Výbornou znalost češtiny slovem i písmem výhodou a dobrá znalost angličtiny opět slovem a písmem nutností - pro komunikaci se zahraničními kolegy a partnery
  • Vynikající úroveň komunikačních a prezentačních dovedností
  • Vysoká úroveň organizačních a manažerských schopností
  • Zkušenost s vedením týmu
  • Zkušenost s vedením subdodavatelů služeb
  • Kreativita, iniciativnost, láska k designu, ambice, flexibilita, pracovitost

Hard skills

  • Produktový design – zkušenost s navrhováním produktů, ideálně v oblasti sklářství, luxusního designu nebo interiérových doplňků.
  • Znalost 2D programu – pokročilá znalost programů jako AutoCAD a schopnost tvořit a číst výkresovou dokumentaci produktu.
  • 3D modelování & vizualizace – pokročilá znalost programů jako Rhinoceros 3D, Blender, SolidWorks, Grasshopper nebo Fusion 360. 
  • Grafický design & vizuální identita – základní znalost Adobe Creative Suite (Photoshop, Illustrator, InDesign), případně Canva, se kterým pracuje marketingový tým
  • Trend forecasting – schopnost analyzovat designové a tržní trendy a aplikovat je na produktové portfolio
  • Materiálové a technologické znalosti – porozumění sklářským technologiím a procesům výroby
  • Branding – schopnost nastavovat vizuální styl značky a aplikovat ho konzistentně na různá média
  • Obsahová strategie & storytelling – zkušenost s tvorbou obsahových strategií pro značku a její storytelling
  • Sociální média & digitální marketing – základní znalost tvorby obsahu pro Instagram, Pinterest, LinkedIn, Facebook a jejich analytiky pro konzultaci s marketingovou ředitelkou
  • Event management – zkušenost s organizací a realizací eventů, focení, výstav a veletrhů

Soft skills

  • Project management – jasné zadávání úkolů, hlídání deadlinů, schopnost organizace a koordinace více lidí, ideálně najít si s týmem nějaký systém a program na management úkolů (Asana, Trelo …), je akceschopný a umí rychle reagovat
  • Systematičnost a plánování – schopnost pohlídat si deadline, velké projekty si umí rozdělit na menší celky a drobné úkoly, postupuje logicky v návaznosti úkolů, pracuje efektivně, výborně prioritizuje, umí vypracovat dlouhodobý (4 roky), střednědobý (2 roky) i krátkodobý (1 rok) plán práce
  • Řízení týmu – nejen marketingový interní a externí tým, ale dokáže dobře kooperovat vést kolegy z jiných oddělení, aby dosáhl svých cílů – schopnost dát zpětnou vazbu, vyřešit problém a spor, zadávat práci, udělat shrnutí, schopnost rozvíjet interní marketingový tým a externí dodavatele a využít maximálně jeho potenciál, dokáže delegovat
  • Strategické myšlení – schopnost definovat dlouhodobý směr značky a optimalizovat procesy designu a výroby
  • Rozpočtování & finanční řízení – práce s rozpočty pro kreativní projekty, vyjednávání s dodavateli
  • Komunikace – směrem do společnosti i ven – vyjednávat, hledat nejlepší řešení, rozhodovat se, schopnost najít kompromis, umí komunikovat pod tlakem a stresem, schopnost reagovat na negativní PR situace
  • Remote work – je schopen pracovat z místa mimo kanceláře, vést online meetingy i komunikaci ve stejné míře kvality, jak by byl v kanceláři, ovládá programy k tomu potřebné
  • Strategie – dokáže ve spolupráci s externí agenturou vymyslet strategii postupu práce, rozdělit ji na jednotlivé úkoly, dokáže sestavit milníky na následující období
  • Selský rozum – umí si logicky poradit a najít řešení, umí vyřešit nenadálou situaci

Osobnost ideálního kandidáta

Hledáme ambiciózního srdcaře s vysokým nasazením, který přijímá projekty jako vlastní a usilovně pracuje na jejich realizaci. Očekáváme profesionálního, odvážného a týmového hráče, který je cílevědomý, umí být přísný, když to situace vyžaduje, a je upřímný, čestný, má smysl pro pravidla, improvizaci a organizovanost. Nepřejeme si spolupracovat s osobnostmi, které se vyhýbají výzvám, berou zpětnou vazbu negativně, rozdělují tým, mají v práci převládající ego nebo si berou věci příliš osobně. Dále nehledáme juniora bez schopnosti zvládnout plnou náplň pozice, někoho s krátkodobým zájmem o práci u nás nebo kandidáta, který neovládá nezbytné moderní technologie pro marketing.

FORMÁLNÍ NÁLEŽITOSTI

  • ideální datum nástupu – od 1. 5. do 1. 7. 2025
  • typ úvazku – HPP, případně OSVČ
  • rozměr úvazku – nejlépe plný úvazek, 40 hodin týdně rozložených do 8 hodin denně v pracovní dny, v občasných důležitých milnících kampaně práci i večer a o víkendu; pravidelné návštěvy ve výrobě v Kamenickém Šenově nebo permanentní relokace; návštěvy lokálních i zahraničních veletrhů
  • doba – určitá na 1 rok, poté prodloužena na 2 roky
  • mzda – na dohodě
  • mzda ve zkušební době – na dohodě
  • mzda po zkušební době – na dohodě
  • počet dní dovolené ročně – 4 týdny
  • benefity: stravenkový paušál, telefon, počítač, hrazené pojištění odpovědnosti, možnost práce na home office, měsíční prémie

bg-loobook


Jak se přihlásit?

Nový kreativní ředitel nebo ředitelka bude mít jedinečnou příležitost ovlivnit směřování značky, formovat budoucí kolekce a především definovat, co znamená české sklo v 21. století. Prosím zašlete své portfolio na hr@klimchi.com . Pokud nás vaše práce zaujme, rádi vás pozveme na pohovor. Těšíme se na případnou spolupráci!
POSLAT PORTFOLIO
Built with EComposer